petak, 17. listopada 2008.

Rostovo nekad

Evo donosim jos nekoliko starih slika iz naseg Rostova i bit ce ih jos. Za par dana bit ce postavljene slike s ovogodisnje rostovacke veceri i ilindana.




izvorna rostovska nosnja

potkraj nekad..........


ministranti


ilindan 1981.

otvor crkve u sebesicu

prec. pero pranjic (zupnik 1975-1977)

drago maros i stipo novakovic





crkva i kuca 80-tih god.

zupna kapela za vrijeme vlc. viktora bajera

ljubica sabelja-popovca i ruze vranjes

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

when will you go online?

Anonimno kaže...

not bad.

Anonimno kaže...

very clever.

Anonimno kaže...

very cool.

Anonimno kaže...

very clever.

Anonimno kaže...

haha.

Anonimno kaže...

pozdrav svima rostovljanima i sebescanima,

Anonimno kaže...

Dobro jutro Rostovljani Sta ste zaspali.

Anonimno kaže...

Halo Pericini.
Drago mi je da se svi pomalo javljate.Sta kazete na slike :Prekrasne su!

Srdacan Pozdrav
Lilly

Anonimno kaže...

Da to nije LJilj sa laza. Slike su supr a ima jos i par slika sam ja ubacio pokusaj moju stranicu otvorit.

Anonimno kaže...

Koju tvoju stranicu?Jesam ja sam Ljilja s Laza.A tko si ti?

Ljepi Pozdrav

Anonimno kaže...

zeko z.iz pericina zajedno smo u skolu u Opri isli. A stranica neide da izvines nesta se pobrkalo pa nece ako uspije javit cu ti.Ako mi vidis Tecu Dragana Pozdraviga. Pozdra svim Rostovljanima i Sebescanima"

Anonimno kaže...

Zdravko bila sam ti kod Tece-Dragana.Prigledali smo tvoju stranicu.Nasli smo par slika.Svoju tetku Lucu je vidio.Mos zamislit radosti.Drago mi je da se nismo zaboravili.moja adresa je:trausnitzer@kabsi.at.

Ljepi Pozdrav Ljilja

Anonimno kaže...

Ubacit cu ja jos par slika da vidim oces jos koga prepoznat pozdravi mi tecu. Pozdrav

Anonimno kaže...

ima li vam župnika igdje?

Anonimno kaže...

Halo dragi moji Rodjaci,Poznanici i ostali.Molim vas ako imate malo vise Slika iz Sebesica da prikazete.

Na zalost moje su sve izgorile.Mozda ima netko moje generacije ili generacije moga brata Bobka(pokojnog)Unaprijed Hvala.Ljepi Pozdrav Ljilja.

Anonimno kaže...

bok ovdje kaja..rođena zeko..gledala sam slike i vidjela sam sebe na par slika.baš sam bila mlada i lijepa.pozdravljam sve sebesicane i rostovljane.

bog-pericini kaže...

Bog Kajo koje mjesto. I ja sam Zeko