srijeda, 28. srpnja 2010.

SVETI ILIJA 20. 7. 2010.

20. 7. župa Rostovo proslavila je svog nebeskog zaštitnika sv. Iliju proroka. Brojni okupljeni vjernici na današnjoj proslavi zaštitnika župe Rostovo, molili su za zagovor Sv. Ilije Proroka kako bi ostali vjerni svome Bogu, narodu i zemlji Bosni. Središnje misno slavlje pred župnom crkvom u 11 sati predvodio je don Toma Lučić, rektor crkve sv. Vlahe u Dubrovniku uz koncelebraciju 10 svećenika. Svetu misu je pjevanjem uzveličao zbor župe Srca Marijina iz Skopaljske Gračanice. Prisutna su bila i trojica pravoslavnih svećenika. Na kraju slavlja župnik vlč. Ilija Ivoš se zahvalio svima koji su pomogli organizirati patron te naglasio da ove godine župa slavi svoj 148. rođendan, što znači da će za dvije godine slaviti 150 godina svoga postojanja. Nakon misnog slavlja uslijedilo je veselje uz kola te dobru staru pjesmu.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Interesira me jeste li Vi iz Rostova? Imao sam tamo rodbinu, pa me interesira da li biste mi mogli pomoci sa podacima o njima.

Toliko za pocetak. Htio bih Vas mail, pa da to ne bude ovako "sluzbeno"...
Hvala!

Anonimno kaže...

jesam iz rostova sam, ajd probat cemo nesto, ev mail oliver.jerkovic@vbs.ba